lördag 23 oktober 2010

Grattis Second Norway

I helgen firar Second Norway två år i Second Life. Grattis till alla SN-bor och till era fina och trevliga simmar.


I början av min tid i SL så hängde jag en hel del i SN och jag har många fina minnen härifrån. Det fanns ett litet grönområde som jag gärna besökte och det låg bakom caféet och dansscenen. Där fanns en liten sjö där man kunde fiska och en eldplats med många mysiga sittplatser. Jag använde den lilla parken som min startplats när jag loggade in i SL och det kändes väldigt tryggt att starta min dag där. Det dröjde inte länge förrän jag skaffade mitt första boende i just SN och det för att det var så trevligt och tryggt där.


Numera finns inte grönområdet kvar och inte heller har jag några bilder från den här tiden i mitt inventory men minnena finns kvar och även känslan. Den trevliga och trygga atmosfären finns i alla simmar som utgör Second Norway och det är tack vare underbara Mialinn Telling och Ey Ren som styr och ställer i SN med varm och klok hand och med hjälp av alla trevliga boende. Grattis återigen till två år och jag hoppas på många fler för er i Second Life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar