måndag 30 december 2013

En hög med gamla bilder

Jag blev inspirerad till det här inlägget av Bock som igår la ut några bilder på sin blogg som har blivit liggandes på hans hårddisk och inte hittat ut i bloggen. Sådana bilder har jag också och nu ska jag visa några av dessa. Alla foton, med några undantag, är tagna 2010-2011 och har funnits i en mapp tänkta att någon gång kanske kunna passa in i något inlägg. Det är inget speciellt med bilderna mer än att jag gillar dem plus att några är fotade på ställen som inte längre finns kvar i SL så de blir lite dokumentära på det viset. Och det viktigast av allt, de bjuder på en massa fina minnen.

Bock har bjudit in nära och kära till en minnesstund ett år efter Ars bortgång

Jag inväntar en konsert på min favoritpub Notes Schack Pub No

Jag dansar i Apmels fina Tangobar, som gjorde stor succe

Tänkvärda ord jag hittade på Chinese Tea House

Vet inte var bilden är tagen men det är  från en av många upptäcksfärder jag har gjort

Här tar jag en danspaus på en favoritklubb i SL: The Den

Utsikt från min veranda på Solace, fotad med Imprudence-läsaren 

Hemma på Solace där jag leker med Imprudence-läsaren och fotar en massa

Här leker jag i sanden på simmen Australia

Second Norways julmarknad 2010

Full fart i ladan på Ormdricka

Gode vännen Sarco dansar loss i ett av sina DJ-set

Jag spanar in platsen för firandet av Alla hjärtans dag som gick av stapeln 2010

En av de saker jag saknar från min tomt på Solace är huset och särskilt då denna vackra dörr

Lakua Arriaga, duktig sångerska och trummis i Engrama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar