söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag-festen


Skön stämning, massor med vackra rödklädda avor och ett fantastiskt nummer av en riktig entertainer Brixton Canning - en lyckad kväll verkligen. Tack till alla er som fixat och grejat med festen.




Festen pågår än när jag skriver detta men mitt RL gör att jag inte kan vara med längre så jag vet inte vilka som vinner pris men på bilden ovan är Kandi som jag hoppas vinner ett. Ska bli spännande att läsa i bloggosfären hur det gick. Svårt måste det vara iaf att välja ut pristagare.

3 kommentarer:

  1. Tack för din uppmuntran Milli!
    jag vann inte som du säkert vet men jag hoppas att några fick ett par glada skratt på min bekostnad!

    PRIMadonnan

    SvaraRadera
  2. Du var helfin Kandi och du var på ”listan” - nu hade vi prisutdelning 23:00 och kravet var att man var kvar. Vi insåg sent om sider att 23:00 var lite sent en Söndag men då var det försent:-)

    Något vi beklagar och skall ta lärdom av till senare liknande evenemang!

    Och tack Milli för ditt inlägg med trevliga bilder. Och tack för att DU kom.

    Kramix/Tina

    SvaraRadera
  3. Tack Tina!

    Och tack för ett toppenarrangemang.

    Vinnare blev jag ändå för det var så kul att bygga kostymen!
    Jag är jätteglad för att jag kom på hur jag skulle fästa primmarna... lol

    Jag var tvungen att sticka. Det finns en rl-familj som väntar på mig när jag är här inne....

    SvaraRadera