söndag 1 maj 2011

Dramatisk auktion

Gå på auktion är ett nöje jag har i RL och när det vankades auktion i SL så bestämde jag mig för att vara där. Stället var fullt med besökare och konst som skulle auktioneras ut.



Jag var med och bjöd på några verk men det var inget av verken jag kände helt hundra för så jag la mig rätt tidigt. Men det var ett jag siktade in mig på och precis som vi skulle börja bjuda på det så kraschade jag.


Det var visst inte bara jag som kraschade utan hela simmen och när jag väl kom in i SL så kunde jag inte röra mig utan stod som en vaggande anka på min tomt och kunde inte göra något.


Hursomhaver, det var roligt så länge det varade. Nu hoppas jag att simmen snabbt kommer upp igen så auktionen kan fortsätta och Bock kan fortsätta trissa upp priserna. Den här besökaren tar sin tillflykt till sängen istället och kanske drömma om RAG Randts söta skapelser som kanske kunde ha blivit mina.

2 kommentarer:

  1. Haha det var en kul tillställning, och särskilt kul var det att du var med ;)

    Jag orkade inte stanna auktionen ut utan drog mig tillbaks 00:30 (på tok för sent för mig) men jag lämnade ett uppdrag till Diana som hon fullföjde med den äran!

    Skynda dig in och kolla ditt Inventory...

    Puss & kram, ILY-A

    SvaraRadera
  2. Jag såg ikväll och jag blev så glad, och båda tavlorna dessutom. Trodde de skulle säljas var för sig. Hurra! Och tusen tack!

    SvaraRadera