onsdag 10 mars 2010

Ingen nakentango


Apmel funderade en halvtimme innan Winters Kanto skulle dra igång sin jazztimme om det skulle komma några besökare och att det kanske bara skulle bli han och jag på dansgolvet. Jag lugnade honom och sa att såklart vi inte blir ensamma.
-Synd om Winters som inte får någon dricks, sa Apmel.
-Vi kan dansa nakentango för honom som kompensation isåfall, föreslog jag.


Vid 21-tiden såg det inte så lovande ut för undertecknad men det gjorde däremot en halvtimme senare. Puh!

2 kommentarer:

  1. Ursäkta jag blev lite sen för att försöka hitta vad jag ville ha på mig i min garderob är inte lätt!

    Tack Aake för Tisdagstangon!

    /Tina - http://tinasuniversum.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Bra PR idé Milli! Kan vi inte ta till filmad nakentango i förhandsreklamen nästa gång? ;)

    SvaraRadera