lördag 29 maj 2010

Ständigt detta moln

Vareviga gång jag har loggat in SL idag så har jag varit ett moln eller Ruth för andra och med noll saker i mitt inventory, som inte laddas en gång - står helt still. En gång fick jag ordning på det men nu verkar det helkört. Kan inte ens skicka im till mina vänner som är online, för im:en syns antagligen inte eftersom jag inte får svar (kan ju finnas andra orsaker också att jag inte får svar förståss). Jag har gjort allt som kan göras, t ex rensa cachen och relogga. Lika bra att inse att SL inte vill ha mig längre... Nu tänker jag sura, ta en promenad, i det för dagen passande molniga vädret, och köpa hem choklad.

Up yours - fucking jävla SL!

Edit: Läser att det är lite bekymmer för tillfället. Dåså! Då är det inte personligt mot mig...

En edit till: Tack vare Alessia så fick jag via mail rådet att skriva in Cozzi i rutan för regionens namn när jag skulle logga in och vips så var alla SL-bekymmer ur världen. Men jag loggade ur på direkten för chokladsuget är störra än SL-suger...

1 kommentar:

  1. Pröva denna - på min blogg - det mesta finns där om man söker via ”seach” uppe till vänster:

    Second Life tips: - ”Inga mer gasmoln, tack.”

    http://tinasuniversum.blogspot.com/search?q=gasmoln

    /Tina - Lycka till.

    SvaraRadera