fredag 31 december 2010

Dog days are over

Jag är ganska så osentimental och neutral när det gäller att säga farväl till det gångna året och att välkomna det nya utan tänker mest: Jaha, nu gäller att skriva rätt siffror när jag ska skriva datum... Men jag tycker nog att det känns bra att det blir ett nytt år nu. Det känns skönt att få börja med något nytt och kunna lämna 2010 bakom mig, som bestod av många bra dagar men även några inte så bra.



Hursomhaver, nu sticker jag iväg och åker skidor över helgen. Mina skidor är dock inte lika röda som de jag har i SL och inte har jag någon lika söt stickad tröja som på bilden men naturen kommer nog, i dessa tider, att vara lika vintrig och vacker som i Calas Galadhon.


Gott Nytt År!!

4 kommentarer:

  1. Då hoppas jag innerligt att 2011 blir ett riktigt bra år för dig!
    GOTT NYTT ÅR
    önskar
    Carla
    :O)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig i detta med ang slutet och början...

    Även om jag snart förbereder en stor middag, med vänner IRL inför slutet,..

    Kramix och ha ett sånt där nytt i alla fall! Med eller utan skidor!

    /Tina - Vad var det nu igen 10.. nej 11 int 12... 2011 är det först i morgon!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År Milli! Om du inte hinner läsa detta förrän du är hemma igen så God Fortsättning På Det Nya!!!!

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år hjärtat,
    kramar
    Bock

    SvaraRadera