lördag 4 maj 2013

Ett konsttips från Down Under

En gång i kvartalet på ett ungefär så träffar jag på min (och Bocks) gode vän Sarco. Våra olika tidzoner, jag i Sverige och han i Australien, gör att våra SL-vanor går lite om varandra men det är alltid lika roligt att se och prata med honom. Idag fick jag en TP till en konstutställning han tittade på och som han trodde att jag skulle gilla och det gjorde jag. Vackra saker att titta på och behaglig musik gjorde det till ett avkopplande ställe att vara på.

 

 Blue Tsuki heter konstnären och utställningen finns på Gallery Assis.

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Blue Tsuki är en av de intressantaste konstnärerna i SL. 2011 fick han andra pris i UWAs stora konsttävling det året och Pippilina "upptäckte" honom också :)

    http://apmel.blogspot.se/2011/11/pippilina-takes-on-art-part-8.html

    SvaraRadera
  2. Attans, jag var alltså inte först. :-)

    Det var en cool utställning. Gillade den jättemycket.

    SvaraRadera