tisdag 12 januari 2010

Nyshoppat


Nu har jag hittat mitt hus. Ett högt men i övrigt inte så stort hus med en vacker pampig dörr och en mysig eldstad.




Än så länge i huset har jag bara rezzat mina nyinköpta retro-inspirerade stolar som jag hittade idag. Känner jag mig rätt så kommer jag nog ha en blandning av de flesta stilar i mitt lilla hus.


Utsikten från fönstret mot vattnet känns bra men jag är trött på snön. Den som väntar på något gott heter det ju...


Jag tog istället en sväng förbi Alessia och kunde där njuta av grönskan som nu har hittat till Outerland.


Ifall någon är intresserad av var jag har shoppat så kommer här slurlar till dessa ställen:

Huset är köpt på Castle Clan http://slurl.com/secondlife/ZI%20Sun%20Valley/130/121/25

Stolarna är köpta på Dutch Touch http://slurl.com/secondlife/DUTCH%20TOUCH/226/199/23

5 kommentarer:

  1. Så fint det blev!!! ...men jag vet att jag har sett en röd stuga där tidigare...??? *förvirrad*

    SvaraRadera
  2. Hihi, det gjorde det också häromdagen. Men igår kom jag på att jag ville ha ett vitt eller grått typ stenhus, for till Hinterland-simmarna och blev inspirerad. Jag är inte så långsam jämt som vissa påstår... *fnys*

    SvaraRadera
  3. vilket sött litet hus:)
    håll dörren låst bara hörde att Apmel tänker använda det som bordell hihihi han behöver finansiera tangokvällarna sa han;)

    SvaraRadera
  4. Åh det blev så fint! Mysigt hus!! O jättebra med slurls!! =)

    SvaraRadera
  5. Vampi - Tack för varningen. Den där Apmel alltså... :-)

    Alessia - Tack vännen!

    SvaraRadera