onsdag 2 februari 2011

Min hemlighet

Jag har läst att Apmel har skvallrat om att jag har en hemlighet. Nu är det så att hemlisen inte är speciellt upphetsande eller dramatisk utan det är bara ett litet intervjuprojekt som jag kom på i början av januari och nu har det startat. Det är så att ett av mina stora intressen är att lyssna på livemusik och jag har under min tid i SL hört många artister som jag gärna lyssnar på om och om igen när de uppträder. Idén som jag fick var att jag vill få veta mer om artisterna och deras musik och kunna sprida det vidare till mina bloggläsare. Sagt och gjort, jag ställde samman ett notecards med en förfrågan om en intervju och ett antal frågor som jag skickade ut till några av mina favoritartister.


Till min glädje har jag fått några svar och jag hoppas på fler så nu kommer jag allteftersom lägga ut svaren här på min blogg och det under rubriken Millis Music Magazine. Jag kommer redovisa svaren som de kom till mig utan översättning och inläggen kommer vara på engelska. Redan imorgon kommer den första lilla intervjun och det med POL Arida.

9 kommentarer:

  1. Detta ser jag verkligen fram emot!
    Väldigt bra idé.

    SvaraRadera
  2. ooohhh kuligt:)väntar med spänning

    SvaraRadera
  3. Woooohoooo! ;)...och kom alltid ihåg, det var inte jag som skvallrade, det var Apmelito....

    SvaraRadera
  4. Va bra! Nu har vi en artexpert och snart även en musikexpert bland de braiga bloggarna!

    /Tina (PG)

    SvaraRadera
  5. Det kallas inte skvaller Bock, det kallas PR :)
    Och jag håller med Tina, Millimina Music Magazine kan bara bli en monsterhit. Milli har ett expertöra för musik!

    SvaraRadera
  6. Bock kan ta ämnet: ”nakna avatarer” som sitt specialämne...

    /Tina - (påklädd idag och inte ett rött accordion)

    SvaraRadera
  7. Pffffffffffff Tina, jag konsumerar all GOD kultur, bra music, bra konst, bra litteratur och bra filmer och till och med bra konsthantverk faktiskt - men det är allt bra enligt min egen definition, inte alltid vad "experterna" tycker...

    SaveMe Oh - den överskattade konstnär - tröttar och tråkar t ex vanligtvis ut mig fullständigt, utom vad gäller hennes filmer de gillar jag!

    SvaraRadera