lördag 8 december 2012

Problem med mina skor

Häromdagen gjorde jag en trist upptäkt. Så här ser jag ut längst ner på fötterna när jag har högklackat på mig. Det är mina favoritskor CourtX från AW Design som jag typ alltid har på mig. Jag har frågat flera vänner och de ser inte det jag ser, guskelov, utan de ser mina skor som sitter som de ska på mina fötter. Men jag gör inte det och det irriterar mig som sjutton.


Är det någon som varit med om det här och som har nåt tips om vad jag kan göra med mina stackars fötter så jag ser det som det ska se ut?

1 kommentar:

  1. Om jag var du så hade jag
    1. testat att rensa caches några gånger eller
    2. raferat den nuvarande installationen av SL viewern helt och installerat en ny.

    (Tips om hur du gör detta hittar du på mitt inlägg Install A Fresh Viewer

    Lycka till och XOXOXO

    SvaraRadera