lördag 2 november 2013

Wizards Retreat och Vampi

En del av min fredagskväll tillbringade jag på Wizards Retreat, ett nästintill magiskt ställe i SL, där Echo Starship framförde sin speciella men härliga musik. Det blev en perfekt inledning på denna lugna allhelgonahelg och än bättre blev den av att IM:a med Vampi under tiden, något som jag inte gjort på väldigt länge. Samtala med sina vänner är alltid lika trevligt och görs det till tonerna av skön ambient musik så blir det liksom pricken över i.






2 kommentarer:

  1. Kul att du var på Echos spelning.Jag missade honom igår.

    SvaraRadera
  2. Det var länge sen jag lyssnade på honom och igår passade det bra, i väntan på att min syster skulle dyka upp. Hans ava var speciell också, precis som musiken. Helt svart och alldeles platt. :-)

    SvaraRadera