torsdag 31 oktober 2013

Med skräckblandad förtjusning

Denna Halloween-kväll besökte jag Ty och Trucks sim Veil of Darkness, som jag berättade lite om i det här inlägget. När jag var där första gången gjorde jag bara en snabbvisit men ikväll gjorde jag stället så att säga ända tills jag fastnade i ett spindelnät i ett mörkt rum på slottet och helt enkelt gav upp och istället stack hem till min trygga tillvaro på Mount Whitney.





























Veil of Darkness bjuder på zombies, skelett, pumpor, yxmördare, spindlar, varulvar, lik, gravar, monster och annat otäckt ackompanjerat till skrik, illvrål, väsande och andra passande ljud. Jag hade riktigt trevligt på mitt besök på denna välgjorda Halloween-sim.

Det är viktigt att ha rätt ljusinställning vid besöket. Bilderna som jag har visat här har fotats med morgonljus för att ni skulle kunna se något men för att få ut maximalt av upplevelsen ska man välja midnatt, det är då det blir som bäst och mest otäckt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar