söndag 13 oktober 2013

Härligt att vara tillbaka


Ikväll gjorde jag något som jag inte har gjort på evigheter: Jag besökte Club OD (fastän det för mig fortfarande är Ormdricka). Där var det precis som vanligt och det är positivt eftersom precis som vanligt är detsamma som bra musik och trevlig stämning. Det ska inte dröja så länge som evigheter till nästa besök har jag lovat mig själv.

Kvällens absolut sötaste besökare på Club OD var lilla "tiny" Elise Banx som jag råkade hamna bredvid. Nog för att jag är stor i vanliga fall i SL men nu blev jag som en jätte i jämförelse.



2 kommentarer:

  1. Kul att du är i gång igen Milli!
    Kram!
    PS. Kolla in INVSN från Västerbotten, kan nog vara detta årets platta :)
    /Chaplin

    SvaraRadera
  2. det kommer alltid vara ormdricka även om jag mest säger od(enklast på engelska)
    hah ja elise ja hon envisas med att va "Little Me" avatar nu så jag fick ju börja göra kläder till de tinys för det fanns inte så mycket:) men hon e gullig

    SvaraRadera