lördag 5 oktober 2013

Jojo-Milli ger upp för ikväll

Det här var inte min bästa dag i livet, det kan jag direkt påstå. Från början till slut så har mer eller mindre motgångar drabbat mig, som tur är dock av väldigt icke allvarlig sort. Cykelpunka, misslyckat kladdkakebak, ont i halsen och som en förlorad prick över i - missad premiärspelning med KAOS!, som körde på Grodan ikväll. Det sistnämnda berodde på krascher som drabbade mig ideligen (tack Bock för smeknamnet Jojo-Milli), så jag hann bara höra korta snuttar av deras låtar men av det hörde så lät det väldigt bra - mitt favvosound ju med blippande synthljud och 80-talskänsla. Jag är dock övertygad om att KAOS! kommer tillbaka och kör fler konserter så jag får nog se och lyssna på en hel konsert framöver. Nu hoppas jag inte att något mer går fel ikväll för min del för nu ger jag upp och fixar honungste och letar upp en bra bok och kryper ner till sängs istället. Det tar på krafterna att krascha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar