onsdag 30 oktober 2013

Optimalt onsdagsnöje

Egentligen hade jag ikväll tänkt fota till ett Halloween-inlägg men så bjöd Kludden upp till väldigt tokig dans uppe i sitt torn och det kunde jag inte tacka nej till. Vi lyssnade till en väldigt speciell men bra musikstream med vad jag kallar experimentell musik (ett tag hörde jag röster men Kludden lugnade mig att det hörde till musiken så det var inte i mitt huvud) och gjorde dansmoves, den ena knäppare än den andra. Under tiden vi dansade och lyssnade på musik så hann vi prata också och det var som alltid trevligt. Jag vet att jag inte är så ofta i SL längre, att jag inte "lever" där, men mina vänner är och förblir viktiga i SL och jag uppskattar alltid mina stunder med dem. Tyvärr kanske inte det budskapet alltid når fram men så är det.


1 kommentar: