söndag 13 oktober 2013

Ty och Truck bjuder in till Halloween

I SL är Halloween stort och var och varannan sim bjuder på Halloween-utsmyckning av varierande resultat. Jag är inte så impad och stor anhängare av denna högtid så jag försöker undvika Halloween så gott det går. Däremot gillar jag Halloween-simmen som Ty och Truck bygger upp varje år i oktober och det är ju för att jag gillar dessa båda herrar så mycket och då kan frångå min princip. De bjuder alltid på nåt extra och så även i år. I helgen öppnades årets Halloween-sim vid namn Veil of darkness upp för medlemmarna i gruppen CALAS GALADHON så jag tog mig en snabbtitt och det såg lovande ut. Imorgon måndag öppnas simmen upp för alla och slurlen dit är: http://maps.secondlife.com/secondlife/SilverMyst/224/36/22


Här kan du läsa mer om Veil of darkness. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar