tisdag 30 augusti 2011

Alltid är det något

Jag laddade som bekant ner viewer 3 och Firestorm i söndags och båda fungerar bra. Trodde jag. Firestorm är det inga problem med men jag får inte search att fungera i viewer 3. Det blir bara en svart ruta och likadant om jag klickar på Destinations guide. Ikväll blev det även så att jag kraschade och for in och ut ur SL när jag testade att få igång search genom att klicka i och av i preferences. Det blev inte heller bättre efter en av- och ominstallation av viewer 3. Jag hade Sven till god hjälp när jag försökte lösa detta och som vi sa så är detta ett mysterium och är till för att lösas. Nu får mysteriet vänta i några dagar då jag har lite annat för mig men till helgen då jäklar ska jag få ordning på det här också. Sen är det ingen fara om search mot förmodan inte skulle fungera i viewer 3 då det fungerar i Firestorm men jag vill att allt ska fungera oavsett vilken läsare jag vill använda.

Just ja, är det någon som har något tips/förslag på hur jag ska kunna lösa det här så tar jag tacksamt emot det.

1 kommentar:

  1. Igår var det mycket som inte funkade, oavsett viewer testade Kirstens S21 och 3:an.
    Svart ruta i sökfunktionen har jag 8 ggr av 10, och så har det varit sedan viewer 1,5. -Det brukar lösa sig om jag gör om sökningen 2-3 ggr.
    Börjar misstänka att det kan vara brandväggsrelaterat problem. Jag har Mac OS, trodde det kunde vara ett Mac-problem. -Har PC-riders samma problem med search?

    SvaraRadera