tisdag 30 augusti 2011

Sött hår

Jag har hittat en butik med hår som jag gillar, främst kanske för deras roliga namn på hårfärgerna, t ex så finns färgerna Sundried Tomatoes, Rotten Carrot, Red Lobster, Restaurant Ketchup och Ugly Red Lipstick. Butikens namn är !Lamb och här finns de flesta frisyrer - korta, långa, hästsvansar, flätor och håruppsättningar. Det kostar inget att prova och ett pack med fyra hårfärger kostar 300L$. Vill man ha alla hårfärger av ett hår så kostar ett fatpack 1500L$.

Håret jag har på mig har det söta namnet Oh Sugar och färgen heter Snickers. De andra namnen i Chocolate Bars Pack som jag köpte heter Butterfinger, Kit Kat och Twix. Som sagt, jag gillar namnen och av någon anledning blev jag efter detta inlägg vansinnigt sugen på choklad.

Mot godisgömman...

1 kommentar: