måndag 29 augusti 2011

Återkomsten

I förra veckan hade jag trista SL-bekymmer (med olika läsare) och lagom till helgen blev jag sjuk så min tid i SL blev minimal. Men igår kväll var det äntligen dags igen. Allra först fixade jag till mina SL-bekymmer (mer om det i ett eget inlägg).

Sen följde ett besök på trumeventet som Apmel tipsade om i sin blogg. Jag som är lite trumgalen gillade verkligen beatsen som det bjöds på och deras scenbygge var bland det häftigaste jag sett i SL.



Efter det besökte jag Notes Shack Pub där Krakov Letov spelade sin sköna lugna musik.


Kvällen avslutades på Gay Zone Germany där det var DJ World all night. Nu var jag inte där hela natten utan bara till kl 23 men då hann jag höra DJ Sarco bjuda på dansanta toner och dansa med Bock och Apmel.


Det kändes skönt att vara åter i SL när jag sen loggade ut och tog natten.

1 kommentar: