fredag 19 augusti 2011

Sicken tur jag hade

Imorse vaknade jag redan klockan fem och kunde inte somna om hur mycket jag än vände mig runt i sängen och fluffade till kudde och täcke. Lika bra att gå upp tänkte jag och bestämde mig för att ta en morgonrunda i SL. Och det var ju tur för precis då hade Skye Galaxy startat en spelning. Ryktet (observera ordet ryktet) säger att han kommer göra allt mindre spelningar eller i värsta fall sluta spela i SL för att istället satsa på en RL-karriär så det var ju kul att hinna lyssna på honom innan han lämnar. Spelstället var precis som vanligt fullt med avor när Skye bjuder på sång och musik, runt 75 stycken och alla var grå och orezzade men vad gör det när det låter bra.

Nu är jag redo att ta itu med den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar